Forespørgsel S: 19l cornelius fustager
-
- Geografisk sted: Højelse 4623
Re: Forespørgsel S: 19l cornelius fustager
Jeg kan da godt bruge 4 stk her på Sjælland
Ved nærmere eftertanke, vil jeg gerne rette det til 8 stk. hvis det er muligt
Ved nærmere eftertanke, vil jeg gerne rette det til 8 stk. hvis det er muligt
Senest rettet af Dalmoseosebryg 20. mar 2016, 13:58, rettet i alt 1 gang.
- kimognicklas
- Geografisk sted: Rødekro Sønderjylland
Mangler lige at høre fra Tae og fusse. Så tror jeg at vi er ved at være på 120 stk... Jeg kan så bestille mandag eller tirsdag. Jeg tænker at betalingen med bankoverførsel er måden vi gør det på... Men lad os se her på mandag hvad jeg finder ud af.
Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Hej igen. Jeg vil gerne bestille 6 istiden for 4 hvis det ikke er for sent.
Yes, tror dog lige en pris og afhentningssted er en god ide at få styr på for os på Sjælland....kimognicklas skrev:Mangler lige at høre fra Tae og fusse. Så tror jeg at vi er ved at være på 120 stk... Jeg kan så bestille mandag eller tirsdag. Jeg tænker at betalingen med bankoverførsel er måden vi gør det på... Men lad os se her på mandag hvad jeg finder ud af.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- kimognicklas
Det skriver jeg på.bakmand skrev:Hej igen. Jeg vil gerne bestille 6 istiden for 4 hvis det ikke er for sent.
- kimognicklas
Ja, selvfølgelig. Bestiller ikke før det hele er afklaret... Og ellers (hvis i ikke finder en mulighed) så må vi jo '' nøjes'' med 60 stk. Til jyderneThage skrev:Yes, tror dog lige en pris og afhentningssted er en god ide at få styr på for os på Sjælland....kimognicklas skrev:Mangler lige at høre fra Tae og fusse. Så tror jeg at vi er ved at være på 120 stk... Jeg kan så bestille mandag eller tirsdag. Jeg tænker at betalingen med bankoverførsel er måden vi gør det på... Men lad os se her på mandag hvad jeg finder ud af.
Alternativt kan måske betale sig at "lande" 60 i Jylland og 60 på Sjælland hvis fragt er same/same
-
- Geografisk sted: Højelse 4623
Jeg skal også til noget familie halløj i det jyske i nær fremtid så mon ikke fustagerne nok skal komme denne vej over
- martin_pedersen
- Geografisk sted: 7080 Børkop
Jeg ændre og sætter mig på 6
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
All right, brain, I don't like you and you don't like me - so let's just do this and I'll get back to killing you with beer.
Martin
Ps. Det skal nok blive til øl!
Martin
Ps. Det skal nok blive til øl!
Jeg vil gerne sætte mig på 4 stk.
Vh Lars
Vh Lars
- kimognicklas
vi er nu oppe på 114 fustager. Jeg mangler stadig svar fra Tae & fusse. Hvis jeg ikke har hørt fra dem inden søndag aften så bliver deres pladser frie og andre får muligheden.
Fornitz har skrevet til mig at han muligvis kan låne en varevogn og kan hjælpe dem på østsiden med transport (I deler hans udgifter for transport)
Fornitz har skrevet til mig at han muligvis kan låne en varevogn og kan hjælpe dem på østsiden med transport (I deler hans udgifter for transport)
- kimognicklas
Hvis jeg ikke hører fra de to sidste, så er du med. mvh. KimPøl skrev:Jeg vil gerne sætte mig på 4 stk.
Vh Lars
- kimognicklas
Har efterspurgt muligheden. så venter på svarThage skrev:Alternativt kan måske betale sig at "lande" 60 i Jylland og 60 på Sjælland hvis fragt er same/same
Lyder spændende... Men savner stadig lidt tal pr. Fustage og hvor de kan hentes... Jeg lander hurtigt i 1k for bro og brændstof, så det afgørende er jo total omk. Som skal holdes mod alternativer, da stand nok er ca. Samme...kimognicklas skrev:vi er nu oppe på 114 fustager. Jeg mangler stadig svar fra Tae & fusse. Hvis jeg ikke har hørt fra dem inden søndag aften så bliver deres pladser frie og andre får muligheden.
- kimognicklas
Ja nu må vi se... Det mest fair er efter min mening at dele fragt op pr. fustage... Nu siger vi så at der skal 60 til sjælland og omkostningerne er 1000 kr. så er det jo ca. 17 kr. ekstra pr. fustage.... Det er et slag på tasken, men ikke urealistisk...Thage skrev:Lyder spændende... Men savner stadig lidt tal pr. Fustage og hvor de kan hentes... Jeg lander hurtigt i 1k for bro og brændstof, så det afgørende er jo total omk. Som skal holdes mod alternativer, da stand nok er ca. Samme...kimognicklas skrev:vi er nu oppe på 114 fustager. Jeg mangler stadig svar fra Tae & fusse. Hvis jeg ikke har hørt fra dem inden søndag aften så bliver deres pladser frie og andre får muligheden.