Stadig interesseret i bøgerne?[/quote]Djjomes skrev:Skal jeg ikke nappe alle bøgerne til 325,- undskyld til andre bydende:)
Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Jeps. Skal vi lige tage resten i privat besked. :)
Stadig interesseret i bøgerne?[/quote]Djjomes skrev:Skal jeg ikke nappe alle bøgerne til 325,- undskyld til andre bydende:)
Jeps. Skal vi lige tage resten i privat besked. :)[/quote]Djjomes skrev:Stadig interesseret i bøgerne?Djjomes skrev:Skal jeg ikke nappe alle bøgerne til 325,- undskyld til andre bydende:)
Fandt du ud af noget mht fragtpris på cool brewing køletasken?Holger skrev:Bøgerne er solgt, men der er stadig ting til salg
DKvistgaard skrev:Fandt du ud af noget mht fragtpris på cool brewing køletasken?Holger skrev:Bøgerne er solgt, men der er stadig ting til salg
Det er stadig til salgFrederiksen skrev:Har du fået solgt hanen og filteret
Den er ikke solgt endnuFlor skrev:Mojn Holger
Har du solgt din Termostat ?
Mvh.
Rene
Hej HolgerHolger skrev:Den er ikke solgt endnuFlor skrev:Mojn Holger
Mvh.
Rene
Det kan vi godt sige. Send mig lige en PBFlor skrev:Hej HolgerHolger skrev:Den er ikke solgt endnuFlor skrev:Mojn Holger
Mvh.
Rene
Tilbage fra Stranden :0) , vil du sælge Termostaten for kr. 350,-inkl forsendelse ?
Mvh Rene
Har sendt dig en pbFLN skrev:Hvis du stadig har hane og filter, så send lige en PB med samlet pris inkl. forsendelse......