Brygladen
Brygladen
Jeg har set flere steder på nettet og snakket med nogle lokale håndbrygger omkring kvaliteten af brygladen.
følgende udsagn har jeg hørt:
Deres hjemmeside er ikke opdateret.
Deres vådgær virker ikke.
De er meget langsome til at sende en ordre.
Det man modtager er forkert.
Det er ikke min mening at jorde brygladen, men et håb om at vi kan få vores lokale brygshop op til tidligere tiders standard. Måske kunne priserne også reguleres i forhold til konkurrenterne!
følgende udsagn har jeg hørt:
Deres hjemmeside er ikke opdateret.
Deres vådgær virker ikke.
Det er ikke min mening at jorde brygladen, men et håb om at vi kan få vores lokale brygshop op til tidligere tiders standard. Måske kunne priserne også reguleres i forhold til konkurrenterne!
-
- Geografisk sted: Virum 2830
- Kontakt:
Jeg vil da gerne lige komme med en kommentar til brygladen og deres service.
Min ven og jeg har brugt dem én gang (første og sidste gang) og der gik omkring 3 uger før vi fik vores pakke. Endvidere fik vi det forkerte. Vi havde bestilt "min første porter" + "min første hefe-weizen", men fik i stedet "min første lyse pilsner" og "min første oktoberfest". Har ikke brugt dem siden, da jeg synes beerkits' service er langt bedre!
Min ven og jeg har brugt dem én gang (første og sidste gang) og der gik omkring 3 uger før vi fik vores pakke. Endvidere fik vi det forkerte. Vi havde bestilt "min første porter" + "min første hefe-weizen", men fik i stedet "min første lyse pilsner" og "min første oktoberfest". Har ikke brugt dem siden, da jeg synes beerkits' service er langt bedre!
Mikkel Staberg
HP: http://www.furesoebryghus.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
HP: http://www.furesoebryghus.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
jeg har ikke brugt brygladen ret tit, til trods for det er den brygbutik jeg bor tættest på, de har en underlig mani med at holde lukket når jeg skal bruge noget*GG* eller også er det mig der skal bruge et eller andet i deres lukket uger.
jeg handler som oftest i vejers, men han har vist også lidt problemer med gæren.
jeg handler som oftest i vejers, men han har vist også lidt problemer med gæren.
Brygger lejlighedsvist.
Jeg har stort set ikke handlet andre steder end Brygladen, og jeg har været rimelig godt tilfreds. Jeg plejer at sende dem en email med bestillingen og beder dem bekræfte, at de har det bestilte. Denne bekræftelse kommer i løbet af et døgns tid, og det er meget sjældent, at de ikke har det, jeg skal bruge.
Jeg plejer at hente varene slev, og det hænder da, at en enkelt af varene er forkert, men da jeg som sagt henter selv, er det ikke noget større problem, da jeg så får det byttet inden jeg forlader butikken. Men hvis man får det sendt med posten kan jeg godt se, at det er irriterende at modtage noget forkert.
Mht. til deres vådgær, så har de sidste par pakker været noget sløve i smackpacken og i gærstarteren, men jeg har anvendt dem alligevel og gæringen er altid gået i gang inden for et ½ døgns tid.
Alt i alt er der da plads til forbedringer, men tilgengæld er jeg ret imponeret af deres store udvalg.
Jeg plejer at hente varene slev, og det hænder da, at en enkelt af varene er forkert, men da jeg som sagt henter selv, er det ikke noget større problem, da jeg så får det byttet inden jeg forlader butikken. Men hvis man får det sendt med posten kan jeg godt se, at det er irriterende at modtage noget forkert.
Mht. til deres vådgær, så har de sidste par pakker været noget sløve i smackpacken og i gærstarteren, men jeg har anvendt dem alligevel og gæringen er altid gået i gang inden for et ½ døgns tid.
Alt i alt er der da plads til forbedringer, men tilgengæld er jeg ret imponeret af deres store udvalg.
mvh Poul
www.ohbl.dk
www.ohbl.dk
øøøøøøøøh brygladen siger i ? er det overhoved en butik ?
jeg troede jo bare det var sådan et sted man for sjov kunne
prøve at bestille en masse vare en slags internet træning
og så når man havde fundet ud af det kunne man bestille
sine vare i en rigtig butik den ren faktisk sender de vare man
bestiller
jeg troede jo bare det var sådan et sted man for sjov kunne
prøve at bestille en masse vare en slags internet træning
og så når man havde fundet ud af det kunne man bestille
sine vare i en rigtig butik den ren faktisk sender de vare man
bestiller
-
- Geografisk sted: vejle
- Kontakt:
Hej og God Bagjul.
Jeg handler næsten kun i Brygladen og har aldrig haft problemer. Det er ikke hurtigst at maile dem men tager man knoglen og ringer til dem er de altid venlige og klar til at hjælpe. Klaus har altid været der med hjælp hvis vi har haft brug for det. Jeg har også nogle gange lige glemt at skrive noget på bestillingen og fået det med alligevel og så kunne skylde for det ekstra til næste gang. Det skal dog siges at jeg fik mørkeblå kapsler i stedet for sorte, "og hvad så".
Jeg bruger dem gerne og får mig altid en sluder om bryggeriet og egne bryg.
Fri leg
Jakob
Jeg handler næsten kun i Brygladen og har aldrig haft problemer. Det er ikke hurtigst at maile dem men tager man knoglen og ringer til dem er de altid venlige og klar til at hjælpe. Klaus har altid været der med hjælp hvis vi har haft brug for det. Jeg har også nogle gange lige glemt at skrive noget på bestillingen og fået det med alligevel og så kunne skylde for det ekstra til næste gang. Det skal dog siges at jeg fik mørkeblå kapsler i stedet for sorte, "og hvad så".
Jeg bruger dem gerne og får mig altid en sluder om bryggeriet og egne bryg.
Fri leg
Jakob
www.haandbryggerlaug.dk
Brygget i haand - Lavet med ånd.
Haandbryg når livet er for kort til proletarbejer
Brygget i haand - Lavet med ånd.
Haandbryg når livet er for kort til proletarbejer
Hej Alle & Godt Nytår til alle.
Jeg har mange gange bandet Brygladen af h....... til fordi de har sendt et eller andet, andet end det jeg havde bestilt. Men det er nu engang den "butik" jeg har tættest på, og derfor bliver jeg ved med at handle der.
Grunden til at jeg skriver ind, er at jeg håber Brygladen ser og læser disse indlæg og virkelig tager der til efterretning og svinger sig op til tidligere dages standard.
Dette er kun ment som konstruktiv kretik...
Bedre held fremover....
Jeg har mange gange bandet Brygladen af h....... til fordi de har sendt et eller andet, andet end det jeg havde bestilt. Men det er nu engang den "butik" jeg har tættest på, og derfor bliver jeg ved med at handle der.
Grunden til at jeg skriver ind, er at jeg håber Brygladen ser og læser disse indlæg og virkelig tager der til efterretning og svinger sig op til tidligere dages standard.
Dette er kun ment som konstruktiv kretik...
Bedre held fremover....
Sparvejers
Hej.
Jeg har droppede et par år tilbage de større butikker som brygladen og maltbazaren af forskellige årsager, og begyndte at handle ved spar i Vejers.
Servicen og produkterne har været helt i top siden, og jeg kunne ikke drømme om at handle andre stedder i øjeblikket.
Hvis I ikke kender adressen er den: http://www.beerkits.dk
Jeg har droppede et par år tilbage de større butikker som brygladen og maltbazaren af forskellige årsager, og begyndte at handle ved spar i Vejers.
Servicen og produkterne har været helt i top siden, og jeg kunne ikke drømme om at handle andre stedder i øjeblikket.
Hvis I ikke kender adressen er den: http://www.beerkits.dk
Jeg forsøkte å bestille 70kg malt, en del humle og gjær men fikk ingen respons fra brygladen. Jeg forsøkte med email og utallige telefonoppring.
Jeg vil derimot slå et slag for www.brygland.dk som var veldig behjelpelig med min ordre med en gang. Så Brygland i Skive anbefales på det sterkeste.
Jeg vil derimot slå et slag for www.brygland.dk som var veldig behjelpelig med min ordre med en gang. Så Brygland i Skive anbefales på det sterkeste.
Den anden dag spekulerede jeg faktisk på, om der overhovedet er nogen, der handler i brygland.dk. De bliver aldrig nævnt hverken i brygforum eller her, og det må vel ellers være her de fleste af deres potentielle kunder findes. Er der andre end Torstein, der har erfaringer med dem?torstein skrev:Jeg forsøkte å bestille 70kg malt, en del humle og gjær men fikk ingen respons fra brygladen. Jeg forsøkte med email og utallige telefonoppring.
mvh Poul
www.ohbl.dk
www.ohbl.dk