Er Beercalc nede lige nu?
Er Beercalc nede lige nu?
Den åbner i en tom opskrift, og jeg kan ikke få den til at reagere på noget som helst. Kan heller ikke skifte til indeks.
Re: Er Beercalc nede lige nu?
Det virker fint på min telefon. Prøv evt en anden browser eller maskine.
-
Også OK her ..
Mystisk!
Jeg kan åbne den og logge på med min Ipad. På computeren fungerer det ikke (og jeg har altid brugt Explorer på computeren). Den eneste knap, der virker er menuen til venstre som jeg kan åbne. Men knapperne i menuen fungerer heller ikke, og jeg kan ikke logge på.
Jeg kan åbne den og logge på med min Ipad. På computeren fungerer det ikke (og jeg har altid brugt Explorer på computeren). Den eneste knap, der virker er menuen til venstre som jeg kan åbne. Men knapperne i menuen fungerer heller ikke, og jeg kan ikke logge på.
Med Google Chrome virker den. Hvorfor kører Beercalc pludselig ikke i Explorer?
-
Du skulle vel ikke have et printer vindue kørende i baggrunden ?
Nej, og jeg har prøvet at genstarte computeren bare for at starte på en helt frisk, men det hjælper ikke.Truntebryg skrev:Du skulle vel ikke have et printer vindue kørende i baggrunden ?
Det er som om, at det meste af siden er låst. Når jeg trykker på Recipe og Indeks, så skifter knapperne farve som de plejer, når siden skifter, men siden skifter ikke. Den bliver i den tomme, låste opskrift.
Det hjalp at slette browserdata i Explorer - nu kører det igen :-)
-
Mystisk - har dog som nævnt været ude for at det gik galt, da jeg kom forkert ud af et printervindue ;-)