Maltbazaren
Maltbazaren
Hej allesammen,
Jeg ville i går bestille nogen stumper på Maltbazarens hjemmeside.
Her studsede jeg over en ting. På første billede står prisen incl. fragt men på billede 2 skal man pludselig betale for fragt.
Er jeg den eneste der har undret sig over det?
Jeg ville i går bestille nogen stumper på Maltbazarens hjemmeside.
Her studsede jeg over en ting. På første billede står prisen incl. fragt men på billede 2 skal man pludselig betale for fragt.
Er jeg den eneste der har undret sig over det?
MVH
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"
Re: Maltbazaren
Ja det er rigtigt at den kan misforstås!
Og dog...
Som det står er fragten ganske rigtigt lagt til, nemlig kr. 0,- da feltet med "afhentes.." er valgt
-men når du så klikker på radioknappen udfor fragt med postdanmark så lægger den fragten til.
-Så på den måde er prisen inc. fragt, men måske skulle de lige tilføje et felt under "heraf udgør fragten: ...." Så blev man ikke i tvivl...
Og dog...
Som det står er fragten ganske rigtigt lagt til, nemlig kr. 0,- da feltet med "afhentes.." er valgt
-men når du så klikker på radioknappen udfor fragt med postdanmark så lægger den fragten til.
-Så på den måde er prisen inc. fragt, men måske skulle de lige tilføje et felt under "heraf udgør fragten: ...." Så blev man ikke i tvivl...
Vh. Christian Tiedt
Hvis de nu skrev "excl. evt. fragt" eller helt undlod at skrive noget - der kommer jo ikke fragt på en afhentningordre uanset hvad.
MVH
Morten
Morten
Jeg synes det er udmærket at man får en samlet pris, man kan jo bare læse på skærmen hvilken fragt ordning man har valgt. Der findes garanteret også en række regler om hvordan man angiver omkostninger overfor forbrugere....
Vh. Christian Tiedt
Jeg synes også en total pris er på sin plads, men jeg synes ikke man bør skrive incl. fragt når prisen åbenbart ikke er incl. fragt.
Man kan/skal først begynde at "checke ud" før man kan se fragtomkostningerne.
Men nok om det, jeg er nok bare lidt mærkelig :-)
Man kan/skal først begynde at "checke ud" før man kan se fragtomkostningerne.
Men nok om det, jeg er nok bare lidt mærkelig :-)
MVH
Morten
Morten
-
- Geografisk sted: Meløse
Ikke specielt!Morten L skrev: Men nok om det, jeg er nok bare lidt mærkelig :-)
Jeg syntes også det er forkert, men da det er en relativ ny hjemmeside, bør man vel give dem en chance?
Det er da ellers en meget fin side, men jeg savner nu, at kunne logge ind og se mine gamle ordrer.
Hørt! Det er *****irriterende ikke at kunne se gamle ordrer.
Hej,
Er der nogen af jer der har skrevet til Maltbazaren og fortalt dem hvilke ting i gerne vil have anderledes?
Er der nogen af jer der har skrevet til Maltbazaren og fortalt dem hvilke ting i gerne vil have anderledes?
mvh
Kristian
Kristian
-
- Geografisk sted: Meløse
Nope, men jeg har tænkt mig at sige det med de gamle ordrer næste gang jeg henter varer.mocca123 skrev:Hej,
De har selv gjort opmærksom på det i deres sidste nyhedsbrev og lovet at det vil komme i starten af det nye årMattias skrev:Hørt! Det er *****irriterende ikke at kunne se gamle ordrer.