Er der nogen, der kan forklare mig, hvorledes funktionen "Upload af vedhæftede filer" virker?
Jeg gør således:
1) Vælger fanen "Upload af vedhæftede filer"
2) Trykker på knappen "Browse..."
3) Vælger filen
4) Trykker på knappen "Tilføj filen"
5) Trykker på knappen "Udfør"
- men det virker åbentbart ikke! Hvad gør jeg galt?
Upload af vedhæftede filer
Upload af vedhæftede filer
mvh Poul
www.ohbl.dk
www.ohbl.dk
Re: Upload af vedhæftede filer
Du skal trykke "Placer inline"
MVH
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"
Morten
"Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day"
OK, nu virker det. Problemet var, at jeg prøvede at uploade en fil-type (.bsm), som forumet ikke accepterer. Der kommer en temmelig stor og tydelig rød advarsel, som jeg åbentbart har overset to gange :-)
mvh Poul
www.ohbl.dk
www.ohbl.dk
Så var det jo en fejl 40 ;-)Mr. P skrev:OK, nu virker det. Problemet var, at jeg prøvede at uploade en fil-type (.bsm), som forumet ikke accepterer. Der kommer en temmelig stor og tydelig rød advarsel, som jeg åbentbart har overset to gange :-)
MVH
Morten
Morten