Chillere til salg

Troels

Re: Chillere til salg

Indlæg af Troels »

Det lyder godt :) begge dele altså ;)
Brugeravatar
wolf
Geografisk sted: Ans By
Kontakt:

Indlæg af wolf »

Så er jeg på banen igen efter en rigeligt hård sygemelding. Jeg kan lave chillere af kobber i diameteren Ø 18 cm og Ø 35 cm.

Prisen afhænger fortrinsvis af mængden af kobber. En chiller, der sagtens kan køle 30 L (uanset diameter), kan jeg lave for kr. 350 inkl. 0.5" fittings. (Det er samme mål som en almindelig vandhane, så det er ligetil at sætte f.eks. de populære "Gardena"-adaptere på for nem på- og afmontering af en haveslange). Portoen har jeg foreløbigt kunne holde på kr. 60,00, idet alle købere har foretrukket selv at hente pakken på posthuset eller i pakkeboksen.

Større kølere til større bryg koster selvfølgelig mere. Mit foreløbigt højeste tilbud for en Ø 35 cm chiller med 20 meter (!) kobber beløb sig til kr. 700. Portoen bliver også højere, fordi de vejer mere.

Selv bruger jeg en køler til kr. 350 med en diameter på 35 cm til at køle 40 L ned på 20-25 minutter.
Lille chiller til 30-40L (Ø18 cm og Ø35 cm) og stor, dobbeltvundet til 40-80L (Ø38 cm).
Lille chiller til 30-40L (Ø18 cm og Ø35 cm) og stor, dobbeltvundet til 40-80L (Ø38 cm).
DSC_5882-small.jpg (181.28 KiB) Vist 11731 gange
Årtusinders traditioner for ølbrygning har påvirket selv vores kommunikation: Det er årsagen til, at der i så mange sprog ikke findes et ord for "ikke længere tørstig".
bimse

Indlæg af bimse »

Hej Troels

Kunne godt være interesseret i en chiller med en diameter på ø 18cm. Laver du stadigvæk dem??

mvh John
Troels

Indlæg af Troels »

Hej Bimse

Det er ikke mig der laver chillere, jeg er blot en af mange købere. Jeg kan dog varmt anbefale dem, hvis han stadig er i gang. Det er Wolf du skal have fat...
Brugeravatar
wolf
Kontakt:

Indlæg af wolf »

bimse skrev:Kunne godt være interesseret i en chiller med en diameter på ø 18cm. Laver du stadigvæk dem??
Ja, der er stadig en stor mængde kobber tilbage - bare send mig en privat besked, så tager vi den dér.

Mvh,

--Ole
Årtusinders traditioner for ølbrygning har påvirket selv vores kommunikation: Det er årsagen til, at der i så mange sprog ikke findes et ord for "ikke længere tørstig".
Brugeravatar
kimognicklas
Geografisk sted: Rødekro Sønderjylland

Indlæg af kimognicklas »

Hej Wolf. Er det stadig noget du arbejder i?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
ChristianP
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af ChristianP »

Jeg kan melde mig i koret af interesserede i en 18cm spiral :)
Brugeravatar
wolf
Kontakt:

Indlæg af wolf »

Sagtens! Bare send mig en privat besked, så tager vi den derfra. :)
sstje
Geografisk sted: Videbæk

Indlæg af sstje »

Hej wolf
Laver du også modstrømskølere?
/Strøm
Brugeravatar
wolf
Kontakt:

Indlæg af wolf »

sstje skrev:Hej wolf
Laver du også modstrømskølere?
Det gør jeg ikke (endnu). Det er kun kobberrøret, jeg kan hjælpe med.
Brugeravatar
kimognicklas
Geografisk sted: Rødekro Sønderjylland

Indlæg af kimognicklas »

Den er dælme fin. Tak

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Besvar

Tilbage til "Køb / Salg / Bytte"